Helgen

Ahh ännu en underbar ledig helg börjar nu lida mot sitt slut. Älskar den här årstiden! Dom första fina vårdagarna som gör att hjärtat börjar bulta inne i bröstet och löftet om att snart, snart kommer solen på riktigt och träden och gräset börjar bli gröna! Åh vad jag längtar till allt det gröna <3 Och till sopade gator - det är ett riktigt vårtecken!
 
I lördags var det ju hur fint som helst ute! Så vi passade på att ta årets första promenad till Pia så att ungarna kunde köpa varsin glass. Efter lite skogslek så avslutade vi dagen med att åka till Kista och se Zootropolis på bio. Den var riktigt bra faktiskt, jag gillade budskapet i filmen skarpt!

Snart kommer det vara helt grönt här :)
 
Mammas tjej :D
 
Lycka för Pepsi är att få vara i skogen med ungarna, hon föjer dom överallt :)
 
Idag gick vi på visning på ett hus på viby äng, men det föll oss inte alls i smaken! Huset var väldigt litet och dåligt planerat kök! Nu är det ju inte meningen att vi ska köpa någoting heller, men det är alltid kul att titta :) 
Sen var Viktoria hemma hos oss, så vi passade på att mysa till det ordentligt med en god brunch.
 
Mina tre favoriter <3
 
Nu är Robin hemma hos Ante och ungarna ligger och sover, så jag har huset för mig själv. Inte för att jag ska göra någonting särskilt, funderar på om jag ska krypa ner i soffan och kolla vad Netflix har att erbjuda. Njuta sådär lite extra av lugnet innan vardagen drar igång igen imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0