En makeover

Igår var det meningen att jag skulle måla dörrkarmarna nere i källaren, dock så såg det förjäkligt ut så jag torkade av allting och bestämde mig för att skita i det :P
 
Så jag bestämde mig för att göra iordning sängbordet istället :)
 
Såhär såg den ut innan, vanligt tråkigt vitt köpt från Ikea.
 
Men med lite kärlek så ser den numera ut såhär :) Den passar helt perfekt in i sovrummet och jag blev jättenöjd.
 
Dekorationerna lånade jag från tvbänken och när jag skulle sätta tillbaka den så råkade jag ha sönder en ljusstake och skära upp mitt ena finger. Jag trodde på riktigt att jag skulle svimma! Först såg det jättedjupt ut och jag var helt övertygad om att jag skulle behöva sy. Men vid en närmare inspektion så var det inte alls så farligt som jag först trodde :P Nu är jag mest ledsen över att min väldigt fina ljusstake är sönder :(
 
Hursomhelst så blev min renovering lite uppskjuten pga det, så nu tar jag en paus fram till måndag tänkte jag. Planen är att så mycket som möjligt ska bli klart nästa vecka!
 
Men nu blir det välförtjänst fredagsmys med familjen, man bara måste älska sina lediga helger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0