Känner att jag lever

Är inne på sista jobbnatten av 4a och nu känner jag att jag lever minst sagt. Det blir ju inte lika mycket sömn som vanligt när det är midsommar men snart är det över.
 
Dessutom så jobbar jag bara onsdag och torsdag för sen går jag på semester :D Efterlängtad som bara den måste jag säga, hoppas på fint väder så att man kan maxa den riktigt ordentligt. 
 
Så veckans planer då? Imorgon ska jag och ungarna åka in till gröna lund. Marcus och Martinus har konsert där imorgon och ungarna är så förväntansfulla! Synd bara att Robin måste jobba, det kommer ju bli så att Elina får sitta själv på alla karuseller då jag måste sitta bredvid Emilia. Men men det blir nog bra det också.
 
Ja det var väl ungefär det jag har planerat hittills? Skulle eventuellt ha åkt iväg till Garbos på lördag och dansat lite men det blir nog inte så. Har inte gjort det på evigheter så det skulle vara skoj.
 
Sen får vi se vad vi hittar på, något skoj blir det alltid :)
 
Jag har föresten kommit på att jag vill ha en husvagn, förstå vad roligt att bara åka iväg vart man än vill och besöka olika campingplatser. Robin är däremot inte lika förtjust i hela husvagnsidén, men han har iallafall gått med på att tälta med ungarna i sommar - ingen är mer förvånad än jag :P
 
Nej nu ska jag slå på ett avsnitt av orange is the new black och hoppas på att denna jobbnatt går fort så att jag kan hem och sova ett par timmar innan vi åker iväg till grönan 
 
Bild från i fredags när vi firade midsommarafton på gröna lund
 
 
Efteråt hann vi med att plocka 7 olika sorters blommor innan jag var tvungen att åka till jobbet
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0