Kan det bli helg snart?

Jag har ju tidigare skrivit om hur jag längtar till att göra nya saker och förändringar i mitt liv. Det har inte blivit bättre. Men jag vet fortfarande inte vad jag vill ändra på, och hur jag ska göra det. Jag sitter och kollar runt på lite utbildningar... men äh jag vet inte... 
 
Det är konstigt hur man reagerar på vissa saker, saker som man inte ska reagera på men endå gör det. Den där lilla djävulen som sitter på ena axeln och gör så att klumpen i magen växer. Ibland vill man liksom äta kakan och ha den kvar, en omöjlig ekvation - jag vet! Jag tror att det är dags för mig att inse att känslan inte kommer försvinna i det första taget, det är bara för mig att fortsätta hantera den som jag har gjort hittills. Som en vän till mig sa, knöla ihop alla känslorna till en liten boll och stäng in dom så gott du kan.
Jag vet att ni inte har en aning om vad jag menar, men det är skönt för mig att skriva ner för min egen skull. Att kunna ventilera lite för mig själv. 
 
I helgen kommer vi btw vara barnlediga hela helgen! Tjejerna åker till Tessan på fredag för att sova över där :) Sen ska dom till mormor på lördag och sova över där tills på söndag.
 
Robin har nämligen bjudit ut mig på en hemlig date, och jag har verkligen ingen aning om vad det kan vara! Allt jag vet är att vi ska åka hemifrån vid kl 10 på lördag morgon :S Haha det är så spännande så ni anar inte, det här är nog första gången på alla dessa år som Robin gör någonting sånt här. Eller kommer jag ihåg fel nu? Jag ska iallafall försöka få honom att säga vad det är vi ska göra innan, så att jag vet vad för slags kläder jag ska ha på mig :)
 
På fredag när ungarna sover hos Tessan ska vi nog passa på och ta det lugnt, kanske gå på nån bio? Eller bara ha en nakenafton hemma, det hände ju inte igår precis :P Sen på söndag är det första tillfället på buggkursen, eeeeiiiii vad jag ser fram emot det :D Oh det här kommer bli en riktigt härlig helg som jag verkligen ser fram emot! Precis vad jag behöver nu känner jag!
 
Ser ni mina mörka ringar under ögonen? Det blir så när man jobbar natt och sen kommer hem till 2 helt galna ungar som inte alls förstår att jag behöver sova - länge! Dom små odjuren driver mig till vansinne just nu, det var lite av ett hallelujah moment när jag lämnade av dom vid skola/dagis i måndags för första gången efter jullovet och fick krypa ner i sängen efter en jobbig jobbhelg. Det här jullovet har varit långt och intensivt, men nu är det vardag igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0