Här har jag vart!

Med tanke på förra inlägget så tänkte jag försöka skriva ner vart jag redan har varit någonstans. Men det var verkligen inte det lättaste! Jag trodde inte att man kunde glömma bort vart man har varit, men tydligen är det så :P

Jag är inte säker på om jag har kommit ihåg alla nu men här kommer iallafall listan 
 

Tunisien, sousse
Cypern, Aiya Napa
Grekland, Chania
Turkiet, Side och Alanya
England, London
Irland, Dublin
USA, Miami, Key West och Orlando
Bahamas, Nassau och Cococay
Mexico, Playa del Carmen, cancun och Isla Mujeres
Thailand, Koh Samui och så bodde vi på nån annan ort men jag kommer inte ihåg vad det hette.

 

Första resan jag gjorde var jag 14år gammal och jag och en granntjej som var 13år åkte till Tunisien själva. Helt galet när jag tänker på det nu i efterhand... men det gick ju bra och det fick mig att vilja besöka fler platser. Mina första resor handlade mest och party och sol. Resorna jag vill göra nu handlar om helt andra saker! Jag vill utforska, uppleva så mycket som möjligt och få minnen för livet. Nu har jag ju små barn som vill åka på semestrar där allting handlar om att bada, äta glass, bada, bada, leka och bada. Men som tur är har jag världens bästa man att åka utomlands med och uppforska världen. Man får helt enkelt det bästa av båda världar :P

 

Älskar det här citatet! 

 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0