Första inlägget!

Jul och nyår är nu förbi och det är precis i starten för det nya året - och jag älskart!
 
Jag sitter och lyssnar på gamla godingar nu samtidigt som jag skriver och jag kan inte låta bli att ryckas med och dansa :D Samtidigt kollar jag igenom olika sidors sista minuten och tillåter mig att drömma om varmare bredgrader. Oh vad jag önskar att jag kunde packa ner min familj i en resväska och sticka iväg!
 
Aja jag får se fram emot buggkursen som snart börjar istället. Jag och Robin har nämligen anmält oss till en nybörjarkurs :D Så 10 söndagar här framöver är vi bokade :P Så himla roligt och jag ser så mycket fram emot det! Jag har velat gå en kurs med honom i flera år, men han har aldrig velat - men nu så :D Nu är ju dessutom barnen så pass stora att de kan vara ensam hemma i ett par timmar så det passar ju perfekt! 
 
Det är också lite av ett nyårslöfte! Att våga gå utanför min bekvämlighetszon och vågra prova på nya saker. 
Som att jag ska börja träna på sats! Det hade jag aldrig vågat förut! Jag kan inte säga att jag känner mig bekväm med att börja där, men jag ska ge det ett försök och ge allt jag kan! 
 
Jag är så otroligt less på alla gamla vanliga tråkiga invanda saker. Jag skulle vilja vända ut och in på hela mitt liv och prova på allting jag inte har gjort förut! Helst redan igår! Omge mig med en massa roliga, intressanta, givande människor och åka världens runt och bara insupa all kultur och sociala möten. Känner väl lite att jag måste ta ett djupt andetag och ta ett steg i taget :P Jag är varken multimiljonär eller är i ett stadie i mitt liv där jag kan göra dessa saker. Men lite går bra det också, bara det är någonting nytt :)
 
Nu ska jag krypa ner med Robin i soffan och kolla på ett avsnitt av Breaking Bad, så himla bra serie! Synd att vi bara har några avsnitt kvar innan den är slut :(
 
Juste, avslutar med att berätta om att jag inte kommer äta socker de närmaste 3 månaderna. Januari, februari och mars närmare bestämt :) Jag har ju inte ätit godis på en evighet, men det här gäller allt sött i snacksform. Ska bli spännande och se hur det går.
 
Frukt är redan en storfavorit här hemma, men nu får det bli lite mer sånt här.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag sitter ju här och väntar på inlägget om när lilla melvin kom till världen (visst heter han så) ;)

Det låter som att du har ett spännande år framöver :)

Svar: Bra att du påminde mig :D Nu har jag äntligen skrivit ner det :P
lindaha.blogg.se

2016-01-05 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0