Sälen i februari!

Idag så bokade vi äntligen våran efterlängtade fjällenresa tillsammans med ungarna!
Den 5 februari bär det iväg till sälen, närmare bestämt hundfjället! Det ska bli så himla roligt! Vi har ju velat åka iväg tillsammans med ungarna men det har aldrig blivit av, men nu så gav Robins mamma det här till ungarna i julklapp - helt perfekt!
 
Skidskola varenda dag är också bokad till ungarna, så nu får vi verkligen hoppas på att dom tycker att det är roligt! Jag längtar iallafall sjukt mycket! Eftersom att jag själv älskar att åka skidor så hoppas jag på att kunna föra över det till ungarna också :P Sen får vi också hoppas på att det är fint väder med en massa sol :D
 
Vårt boende dessa dagar, vi bor precis mitt i smeten med 150m till liften - helt perfekt!
 
 
 
 
Oh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0