Mycket att se fram emot!

Just nu känns det som om jag har väldigt mycket fint att se fram emot :) Först och främst är det snart jul - och jag älskar julen! Jag har lyckats få Robin att spela bingolotto på uppesitterkvällen och det ser jag sjukt mycket fram emot. Äta lite julskinka och mysa tillsammans med min kärlek kvällen innan allting sätter igång låter inte helt fel. 
 
Själva julafton ska vi fira hemma hos Marie ute i skokloster, och det ser jag också sjukt mycket fram emot <3
Jag är dessutom ledig hela julen för första gången på många år. Jag skulle egentligen ha jobbat men jag är ju sjukskriven så jag får vara ledig :D Åh vad jag ska njuta av allting!
 
Sen så i februari åker vi iväg på fjällsemester tillsammans med farmor och barnen. Det blir första gången ungarna åker skidor och jag kan inte sluta kolla på bilder och drömma mig bort! 
 
 
Sen den 9onde mars så lyfter flyget till Förenade Arabemiraten, närmare bestämt till Fujairah. Vi valde att åka med Apollo till ett hotell som heter Radison blu resort Fujairah. Det är ett fyrstjärningt all inclusive hotell som ligger direkt vid stranden - perfekt nu när vi åker tillsammans med barnen! Vi valde ett deluxerum med balkong och havsutsikt. Förhoppningsvis kommer jag och Robin kunna spendera några romantiska kvällar där ute på balkongen när barnen sover :)
 
28 grader i luften och 27 grader i vattnet passar mig perfekt!
 
Här kommer jag inte ha något emot att äta middag :P
 
Sen kommer vi förmodligen ta en dag då vi kommer ta med barnen till Dubai och besöka Aquaventure Waterpark som ligger på den konstgjorda palmön vid hotellet Atlantis. Det kommer ungarna garanterar att älska!
 
Sen hinner vi bara vara hemma i några veckor för sen i April så ska jag och Robin iväg till Förenade Arabemiraten igen - den här gången till Dubai! Den här gången ska vi bo  på ett fint hotell som heter Hawthorn Hotel & Suites by Wyndham JBR. Den ligger mellan Jumeirah Beach Residence, The Walk och Dubai Marina. Ett helt perfekt läge med andra ord och vi kommer ha utsikt över den persiska viken!
 
Det känns bra att ha saker att se fram emot nu under vintern. Det gör det så mycket lättare att stå ut med att det gråa, kalla och mörka... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0