Imorgon!

Imorgon is the day! Klockan kommer ringa 04:00 och då är det bara att göra sig iordning och åka hela den långa vägen ner till landskrona för kl 11.00 ska jag vara på kliniken och fixas inför min operation!
 
Jag börjar faktiskt känna mig lite nervös. Nu tror jag säkert att operationen kommer gå bra - men man vet ju aldrig! Dessutom ser jag inte fram emot perioden efteråt... Nu hoppas jag på att det kommer gå lättare än förra gången då det här är en mycket mindre operation, men ont det kommer jag att ha! Iallafall av den där jäkla gördeln man måste ha i X antal veckor efteråt... herregud vad ont i ryggen jag fick av den förra gången :(
 
Men det ska bli så himla skönt att det äntligen blir av! Varför jag gör det här är för att det inte går att få bort det på något annat sätt än en operation, om jag hade kunnat träna bort det så hade jag gjort det för länge sen. Det är är stram ärrvävnad samt inkaplsad serom som man måste skära bort för att bli av med. Tack och lov för min underbara kirurg Tuve som åtgärdar det här <3
 
Allting här hemma är iallafall förberett och klart. Jag städade klart igår och tog fram det sista julpyntet så det är klart. Jag har även handlat klart alla julklapparna, så dom ska bara slås in. Så jag känner mig redo. 
 
Ni kan väl hålla tummarna för mig imorgon?
 
Bild från förra gången med den underbara gördeln... fy tänk att imorgon ligger jag sådär igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0