Pepp

Alltså nu har jag garvat åt den här bilden alldeles för mycket än vad som kan vara hälsosamt :D Haha jag kommer ihåg när jag och Christina klädde ut oss som killar och ritade dit skägg. Eller var det du Christina? Nu blev jag lite osäker? Aja hur som helst så har jag väldigt roligt åt den här bilden - Linda goes Linus :D
 
 
Nu sitter jag och vrålar till musik här hemma, bästa som finns när man har huset för sig själv - ingen som klagar! Jag försöker tagga till dagens gympass. 30min cykling och 30min Shape. Alltså jag har verkligen ingen lust! Jag hatar att cykla och jag är rädd för att jag inte ska orka med... men det ska iallafall vara för nybörjare så jag får hoppas på det bästa.
 
Efter det ska jag åka och beställa tapet till hallen! Jag hittade en tapet som jag genast blev kär i och då måste man ju göra något åt saken :P Tapeten i hallen är dessutom fläckig redan... nackdelen med små barnhänder som kladdar överallt :S Men det finns ju något positivt i det också, man får göra om utan att Robin gnäller allt för mycket om det :D 
 
Såg nu att det här inlägget inte hade blivit publicerat tidigare idag så nu gör vi ett nytt försök :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0