Mycket ledig

Just nu är jag inne i en period där jag bara jobbar 3 nätter på 3 veckor. Jag ska nämligen upp till Norrland och gå på min farmors begravning. En farmor som aldrig någonsin har funnits i mitt liv på något sätt. När jag ser tillbaka på det så tycker jag att det är så hemskt att man inte har bättre kontakt med sina släktningar, jag hoppas att det aldrig kommer att hända mina barn!
 
Med en massa tid så gäller det att hålla sig sysselsatt, så idag ska jag tapetsera en del av hallen. Jag överraskade Robin med nygräddade pannkakor och nytapetserad hall i lördags morse men det var bara den ena väggen i hallen och nu har jag bestämt mig för att tapetsera hela då det nog kommer bli mycket snyggare. Så igår gjorde jag allt grundarbete och jag hoppas på att tapeterna ska komma idag så att det blir klart :)
 
Sådär ser det ut just nu, nu ska jag tapetsera den andra väggen mittemot med samma tapet.
Tapeten kommer från Intrade, kollektion Yasmin.
 
Det blev föresten ingen Makedonien för mig förra veckan :( Meningen var att alla syskon plus mamma skulle åka dit tillsammans. Mamma fyllde nämligen 70år och det var vår present till henne. Men mamma är så dålig i sin höft så hon kunde inte åka. Så jag bestämde mig för att stanna hemma istället för att åka utan henne, dock så ska vi alla åka iväg till hösten istället. Mamma har en operationstid den 25 april så efter det hoppas vi alla att hon ska bli bra och slippa ha så ont som hon har nu :(
 
Min fina mamma <3
 
 
Jag hade egentligen tänkt åka till gymmet idag också, men det blir ingenting av med det tyvärr. För jag har så ont i mitt högra ben! Jag tror att det kommer från buggen i söndags, då var det ju 3 timmars dans och jag tror att jag lyckades sträcka mig på något sätt där. Men det var det helt klart värt! Det var så sjukt kul att dansa i 3 timmar, sjukt jobbigt och svettigt men så roligt! Jag älskar Robin så mycket som faktiskt gör det här för min skull. Visst att det tog typ 12år att få honom hit, men bättre sent än aldrig :P
 
 
Nu ringde Happy Homes och sa att mina tapeter har kommit. Så nu blir det till att tapetsera här hemma :D

Kommentarer
Postat av: Emilie Levinsson

Så himla fina tapeter!=)

Svar: Tack så mycket :)
lindaha.blogg.se

2016-04-12 @ 09:32:42
URL: http://loveyourbody.blo.gg/
Postat av: Mikaela

Men åh vad fin din mamma är på alla bilderna och vad lik du är din pappa!

Svar: Haha tycker du? Jag tycker inte att jag är lik någon av dom :P
lindaha.blogg.se

2016-04-13 @ 07:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0