Konsultation

Nu har jag ju varit på konsultationen och allting kändes jättebra. Jag och kirurgen är överens och jag har stort förtroende för honom.
 
Men jag måste säga att det kändes helt sjukt att prova ut implantaten! Nu hoppas jag bara på att jag får det resultatet jag önskar! Jag vill ha så naturliga som möjligt, både i känsla och utseende. 
Kirurgen sa att ingen utomstående kommer märka att jag har gjort förstoringen då den blir väldigt diskret - perfekt enligt mig! Jag vill liksom inte ha några stora bröst utan bara normalt.
 
Egentligen är inte brösten så viktiga för mig. Jag skulle absolut klara mig utan att förstora!

Det viktigaste för mig är bukplastiken! 
 
När jag var gravid med Elina fick jag väldigt mycket bristningar, hela magen är full - långt över naveln.
När jag fick dom mådde jag riktigt dåligt, nu bryr jag mig inte om dom alls. Dock har dom medfört att jag har slapp hud på magen som hänger. Enligt läkarna så har elasticiteten i huden försvunnit när den har spruckit upp så pass mycket så huden kunde inte dra ihop sig efter graviditeten. Jag har dessutom delade magmuskler.
 
Nu ska huden bort och kirurgen ska ihop och laga mina magmuskler. Ni kan inte ana hur skönt det kommer bli att slippa ha en degmassa på magen! Befrielsen att kunna ha vilka byxor jag vill kommer bli underbar! Att jag dessutom bara kommer ha bristningar under naveln är bara en bonus :D
 
Det sitter långt inne att publicera dom här bilderna på mig själv. Men jag har kommit fram till att jag skiter i vad andra tycker om mitt utseende och min kropp. 
 
Ha trosorna högt upp så syns inte hänget
 
Men det här är den bistra sanningen. Jag ser så himla mycket fram emot att slippa det där. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast hörru, det där var ju knappt något överhäng alls. Finns dom som har det myyyycket värre. Jag tycker du är sjukt fin precis som du är! Pöss på dig!

Svar: Mm jag vet att det finns dom som har det mycket värre, men det här är också en väldigt snäll bild och visar inte hur mycket det faktiskt är. Skulle jag tex visa framifrån så skulle det synas så himla mycket mer, tyvärr så har jag inte kommit så långt att jag är beredd att visa det :P
Kanske visar jag före och efterbilder sen när operationen är gjord, vi får se :)
lindaha.blogg.se

2015-09-15 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0