Elina 8år

Nu har min stora tjej hunnit fylla hela 8år!
 
Elina är verkligen världens härligaste tjej! Hon har världens största hjärta och jag är så otroligt stolt över hennes empati och medkänsla. Hon är en jättebra kompis och väldigt omtyckt i skolan - tack och lov! Hon leker fortfarande lika bra med tjejer som med killar.
 
Dessutom är hon utan tvekan världens bästa storasyster! Emilia kan verkligen vara glad över att ha Elina i sitt liv. Elina är ständigt nära och hjälper henne. Visst att dom bråkar som syskon gör ibland, men för det allra mesta är dom underbara tillsammans. 
 
Under utvecklingssamtalet häromdagen i skolan så hade fröknarna bara bra saker att säga om henne. Hon är uppmärksam, vetgirig och väldig lättlärd. Det är så skönt att min egen uppfattning om henne överensstämmer med lärarnas, att hon är likadan där.
 
Hon är en liten konstnär som älskar att skapa, dansa, showa, sjunga och ha gymnastik. 
 
Jag är fruktansvärt stolt över henne och känner mig väldigt lycklig över att jag får vara hennes mamma. Hon förvånar mig ständigt och är mycket klokare än många vuxna. 
 
Det finns massor att skriva om henne, men jag avslutar med att säga att alla borde ha en Elina i sitt liv!

Tänkte ligga upp bilder på Elina för varje år, men ni får ursäkta kvaliten på bilderna då de flesta är screenshotade med mobilen så de är inte direkt skarpa.
 
Alldeles nykläckt. 12dagar över tiden bestämde hon sig äntligen för att komma ut. 3130gram och 50cm 
 
Elina några dagar gammal
 
8.5 månad började hon att gå
 
1år gammal
 
2år gammal
 
På tal om att vara världens bästa storasyster. Hon har alltid vart världssnäll mot Bodil.
 
3år gammal
 
4år
 
5år
 
6år
 
7år
 
8år min fina tandlösa tjej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0