Underbar helg

Som vanligt så flyger helgen förbi när man är ledig! Det känns som om man vill göra så mycket när man är ledig och det finns aldrig tid för allting. 
 
Iallafall så har vi varit hos Robins pappa och firat honom då han fyller 50år. Det är inte ofta man är där, och speciellt inte träffar Robins andra släktingar på den sidan. Tex så träffade Robins bror Emilia för första gången :P Elina hade han träffat när hon var en liten bebis. Det var iallafall himla trevligt, och Robin har bestämt sig för att bli bättre på att hålla kontakten med alla - kul! 
 
Idag har jag och Robin varit och kollat på ett par husvisningar. Vi gjorde det till en utflykt tillsammans med ungarna genom att vi lämnade bilen hemma och gick dit istället. På det sättet blev både barn och hund rastade :P Sen avslutade vi med en promenad till Smultronstället där ungarna fick köpa fika. Ingen av husen vi kollade på föll oss dock i smaken. Nu letar vi iof inte efter ett hus att faktiskt köpa, utan mer som inspiration för vad vi faktiskt vill ha när det är dags för oss att uppgradera oss. 
 
Sen ikväll ska jag och Robin käka chips och kolla på Big Brother. Japp Christina du läste rätt! Jag ska moffa chips och jag tänker inte tala om någonting för dig nu innan så att du hinner stoppa mig :P Haha det här blir en trevlig överraskning för dig när du väl läser det här :P Sen får vi väl se om vågen visar på en trevlig överraskning imorgon också :S 
 
Hela familjen är påväg till farfar! Ibland kan jag få ont i magen av lycka när jag tänker på hur lycklig jag är över att ha min familj!
 
Mina 3 fina barn sitter just nu tillsammans i soffan och myser framför netflix
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Hahahahaha :D Smart drag där genom att inte tala om :D Dock hade jag nog inte stoppat dig iaf med tanke på allt skit jag har smällt i mig..haha! Men nu är vi på banan igen och kör som vanligt! Woop woop!

Svar: Haha det gick så jäkla bra för oss :P
lindaha.blogg.se

2015-10-12 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0