Ögon

Jag har under några veckors tid märkt av mina ögon igen, samma sak som innan dom upptäckte det där med hjärnan förra gången. Idag var det dock mycket värre så jag ringde sjukhuset och de gav mig en jourtid till imorgon till ögonmottagningen för att kolla om synnerven är svullen nu igen. Om synnerven är svullen så innebär det att allting är tillbaka...
 
Jag har sån fruktansvärd ångest över det här. Om det nu visar sig att det är tillbaka, vad ska dom göra då? Det man kunde göra var att gå ner i vikt, och det har jag ju liksom gjort. Visserligen så finns det mediciner och behandlingar men jag vet vilket helvete det är och jag VILL INTE! Sen är det långt ifrån säkert att det hjälper.
 
Jag vill inte gå till sjukhuset. Jag vill inte veta. 
 
Jag hoppas på att sjukdomen har gjort så att jag har fått sämre syn bara och att det bara är glasögon jag behöver. Det skulle vara den bästa nyheten av allt! Vi får väl se imorgon helt enkelt.
 
             
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

Usch och fy! Jag håller en tumme för glasögon! <3

Svar: Tack Mikaela :)
lindaha.blogg.se

2015-11-20 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0