Helt lost!

Jag är så otroligt less på att inte ha några kläder att sätta på mig! Samma gamla mjukiskläder dag ut och dag in, usch!
 
Och inte hittar jag några kläder att köpa heller! Jag går in i massor av olika butiker men hittar ingenting. Jag har verkligen helt glömt bort hur man shoppar kläder. 
 
Jag vet inte vad jag passar i, vilken stil jag vill ha, vilka färger... ja ni förstår säkert - jag är helt enkelt helt lost!
 
Så jag har kommit fram till att jag behöver hjälp av en personal shopper. Men hur mycket jag än googlar så hittar jag ingenting bra. Jag vill ha någon som går med mig en hel dag och köper en basgarderob, och som inte kostar en halv förmögenhet.
 
Jag fyller ju snart 30, så det kanske får bli en present till mig själv. Helst av allt skulle jag vilja åka till London och shoppa en hel garderob där med hjälp av en personal shopper, det hade vart något!
 
Fick ett par jeans av syrran förra veckan iallafall 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh Linda! Jag är ju visserligen inte utbildad till att hjälpa folk att shoppa men jag hade så gärna hjälpt dig!

Svar: Tack snälla du, jag tror tyvärr att det är lättare sagt än gjort då jag verkligen inte har någon aning om någonting. Som det är nu känns allting bara fel och tillgjort.
lindaha.blogg.se

2015-05-18 @ 20:29:24
Postat av: mikaela

Du kommer att hitta din stil det är jag helt säker på! Skulle du vilja shoppa någon dag så säg till så ställer jag upp. Skulle behöva köpa lite nytt jag med :)

Svar: Ja jag kanske gör det tids nog :P Ja vi får ta en dag då vi båda får förnya våra garderober, det skulle vara jättekul :)
lindaha.blogg.se

2015-05-21 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0