Julafton

Det är med blandade känslor jag inser att allting med julen nu är över. Tråkigt då jag verkligen älskar julen och allt som hör den till. Men samtidigt skönt då man slipper allting som ska göras i dessa tider.
 
Julafton firade vi ute hos Marie och jag måste säga att det var den bästa julaftonen på många år! Jag hade hur trevligt som helst och barnen likaså :) Det enda som var tråkigt var att jag började jobba kl 22, men det var inte så farligt trots allt. 
 
Robin överraskade mig med att ha köpt en ny dator i julklapp, vi hade liksom kommit överens om att inte köpa någonting till varandra så jag hade liksom ingenting att ge tillbaka. Men jag ska nog allt köpa någonting fint här framöver när jag hittar nått :P
 
Obligatoriska bilden framför våran gran innan vi åkte iväg till Skokloster
 
Taggade ungar :D
 
Med Oliwer hemma hos Marie
 
 
Min hunk till karl håller lilla Melwin, jag får verkligen en speciell känsla när jag ser honom hålla en liten bebis
 
 
Äntligen kom jultomten!
 
Tjejerna tillsammans med tomten
 
Alla barnen med tomten
 
Förutom lilla Melwin som var med mormor
 
Julklappsutdelning
 
Som sen Kicki fick ta över
 
 
 
Älskar att se glädjen hos barnen när de öppnar paketen!
 
 
En himla bra julafton faktiskt! Imorgon är det nyårsafton och jag jobbar som vanligt :( Börjar dock inte förens kl 21 så jag hinner ju med att äta en god middag, alltid något. Jag ska försöka hinna med att skriva en sammanfattning av det här året också, kanske tar jag med mig nya datorn när jag åker till jobbet ikväll?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0