Lista

Fick den här listan skickad till mig och lovade att jag skulle svara på alla frågorna, så håll till godo!
 
1. Hur gammal är du om fem år? 
34år, nästan 35...

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Barnen. hela dagen närmare bestämt :P

3. Hur lång är du?
171cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag, Robin och Ante gick på bio och såg Antman, inte alls bra enligt mig...

5. Vem ringde du senast?
Mamma, påminde om att hon skulle ringa veterinären imorgon bitti
6. Vem ringde dig senast?
Christine, men hade inte tid att svara :/

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 
Inte ett dugg avis!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
Pappa dog när jag var 5år, mamma lever själv.

10. När såg du senast din mamma? 
Hon svängde förbi här ikväll och gav ungarna en varsinn bulle som hon precis hade bakat, men hon kom aldrig in så det var väl några dagar sen?

11. Vilken ögonfärg har du? 
Det råder delade meningar om min ögonfärg, men de är blå med nått mer i :)

12. När vaknade du i dag? 
Jobbade natten och kom hem vid halv 8 imorse och sov till kl 11 - lagom trött nu måste jag säga!

13. Vilken är din favorit julsång? 
Hmm det finns så många bra, har nog ingen direkt favorit.

14. Vilken är din favoritplats? 
Hemma? 

15. Vilken plats föredrar du minst? 
Helt klart sjukhuset, usch ångest bara av att tänka på det!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jadu ingen aning faktiskt, förhoppningsvis ett par miljoner rikare iallafall ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? 
Jag var löjligt mörkrädd, är det fortfarande faktiskt.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Robin :)

19. Hur stor är din säng?
180, även om jag bara använder min del på 90cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, fast jag använder den nästan aldrig, Ska jag sitta vid en dator använder jag helst Robins.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover alltid naken.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
Jag använder 3 iallafall när jag sover, sen hur många vi har i sängen vet jag inte :)

23. Hur många landskap har du bott i? 
Har bara bott i Uppland

24. Vilka städer har du bott i?
Bålsta, Hässelby, Jakobsberg, Skokloster, Grillby

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
Helt klart strumpor!

26. Är du social? 
Absolut! Älskar människor!

27. Vilken är din favoritglass? 
Det beror på vad jag är sugen på, allt från isglass till världens mäktigaste chokladglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Någonting med choklad går alltid hem :P

29. Tycker du om kinamat? 
Jag älskar kinamat, grymt gott!

30. Tycker du om kaffe?
Nä usch avskyr kaffe, ogillar folk som luktar kaffe också :P

31. Vad dricker du till frukost?
Äter inte frukost, så just nu blire väl vatten annars är mjölk ett måste.

32. Sover du på någon särskild sida? 
Sover på båda sidorna

33. Kan du spela poker? 
Nja lite grann kanske

34. Tycker du om att mysa/kela? 
Absolut, närhet är superviktigt.

35. Är du en beroendemänniska? 
Till viss del, arbetar dock hårt med den sidan av mig själv.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Nepp

37. Vill du ha barn? 
Jag har redan 2 underbara ungar, och jag önskar mig inga fler.

38. Kan du några andra språk än svenska? 
Räknas engelska?

39. Har du någonsin åkt ambulans? 
Nepp

40. Föredrar du havet eller en bassäng? 
Poolen alla gånger, tycker att havet är sjukt överskattat! Sand överallt, farliga hajar och annat äckligt!

41. Vad spenderar du helst pengar på? 
Upplevelser!

42. Äger du dyrbara smycken? 
Nej är ingen smyckestjej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ser nästan inte på tv, blir mest dokumentärer och liknande.

44. Kan du rulla med tungan?
Jajamen

45. Vem är den roligaste människan du känner? 
Jag har turen att jag har flera sjukt roliga människor i min närhet :D

46. Sover du med gosedjur? 
Nää 

47. Vad har du för ringsignal? 
Eminems burn

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 
Nej finns ingenting kvar från när jag var liten, finns knappt några kort ens... sjukt tråkigt!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
Min vattenmelon :)

50. Flirtar du mycket? 
Hmm folk har sagt att jag är flirtig av mig, men det är ingenting jag menar iallafall.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, jag kan inte vara mer ointresserad.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Usch alldeles för många gånger tyvärr...

53. Vilken var den senaste boken du läste? 
Jag slutade läsa böcker när jag fick problem med mina ögon pga hjärngrejen... har inte läst en bok sen dess och kommer inte ihåg vilken jag läste sist.

54. Läser du dagstidningen? 
Räknas aftonbladet.se?

55. Prenumererar du på någon veckotidning? 
Nej

56. Dansar du i bilen? 
Haha ah det händer nästan dagligen :P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lyssnar på nrk.no just nu

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 
"världens bästa" till Emilia så att hon kunde skriva av det till hennes affär.

59. När var du i kyrkan senast? 
Oj, hm.. det måste ha vart när Oliver döptes förra året?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? 
Tror inte att jag hade någon...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 
Ingen aning, kommer ihåg att jag tältade massor när jag var lite tillsammans med kompisar, men har ingen aning om hur länge som max.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Något extra speciellt? Hm det måste väl vara Robin, han åkte till mitt jobb med en god sallad när jag var hungrig.

63. Vad lyssnar du på just nu? 
Nrk.no
 
64. Har du varit med i tidningen? 
Det tror jag inte?

65. Vad är det konstigaste du ätit? 
Jag tror inte att jag har ätit något konstigt?

66. Vem såg dig naken senast?
Barnen, solade naken på altanen idag efter duschen.

67. Vad är det för färg på din tandborste? 
Tror den är rosa den här gången?

68. Hur imponerar man på dig?
Var ärlig, rolig, utåtriktad, intelligent och våga ta för dig!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? 
Oftast Christina, det finns ingenting jag inte skulle kunna säga till henne.

70. Har du någon piercing? 
Nepp

71. Din största vinst? 
Jag vann 1000kr på en tialott en gång, det måste ha vart det mesta?

72. Civilstånd? 
Sambo

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Hemnet, aftonbladet, olika bloggar, google.

75. Ångrar du någonting du gjort? 
Ja flera saker.

76. Hur gammal är din pappa? 
Han är död sen typ 25år tillbaka

77. Vilket är ditt drömjobb? 
Jag har ingen aning

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? 
Massor, herregud vad jag skulle göra saker om jag vore miljardär!

79. Vad har du haft för husdjur? 
Oj! Hund, katt, hönor, vaktlar, dansmöss, råttor, hamster, ökenråtta, papegoja, marsvin, kanin, sköldpaddor, fiskar, undrar om jag fick med allt där nu?

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 
Robin vill att vi ska gifta oss, men jag vet inte om jag vill - jag tycker att giftermål är läskigt!
Jag får superlätt ångest
Jag tänker inte längra springa tjejmilen, jag märkte att det verkligen inte är min grej!

81. Svär du ofta? 
Jag svär mer än vad jag egentligen vill, så sjukt svårt att sluta.

82. Sverige när det är som bäst? 
När man märker hur öppensinnade och toleranta vi faktiskt är i det här landet!

83. Kan du åka slalom? 
Sådär, är inte superduktig precis.

84. Vad har du ätit i dag? 
Tonfisksallad, köttfärsås med grönsaker och nu några bitar melon.

85. Vad har du för utbildning? 
Jag har läst in gymnasiet på komvux.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? 
Mitt ansikte

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? 
Min mage helt klart!

88. Vilken är din bästa egenskap? 
Jag är lojal och social

89. Vilken är din sämsta egenskap? 
Mitt minne, usch blir många jobbiga situationer pga mitt dåliga minne!

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? 
Får man bara säga 2??

91. Saknar du någon? 
Ja absolut, eller kanske inte personerna i sig utan mer tiden som var då.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? 
Ja absolut, man ska iallafall uppmärksamma det :)
 
93. Vad gör dig ledsen? 
När jag känner mig ensam

94. Vad gör dig glad? 
Min fina familj och mina underbara vänner! Lite sol på det så är livet underbart ;P

95. Har du varit gift eller förlovad? 
Ja jag och Robin var förlovade för många år sen.

96. Vad ska du göra i helgen? 
I helgen ska vi ta med ungarna ner på håbo fest dag, sen kommer det en massa vänner över och vi ska grilla, spela spel och umgås :D

97. Vad är det knasigaste du gjort? 
Jag om någon har gjort en massa knasigheter genom åren, speciellt under påverkan av alkohol. Tack och lov dricker jag aldrig sådana mänger längre så jag slipper göra bort mig!

98. Vad har du för laster? 
Kolhydrater, shopping 

99. Vem är din förebild? 
Jag har ingen förebild, är det konstigt?

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Sova! Är så sjukt trött just nu, så nu tänker jag krypa ner i sängen och sova tills jag vaknar av mig själv imorgon... eller ah tills ungarna väcker mig iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0