Första steget är taget

Nu har jag bokat konsultation och en preliminär operationstid! Jag kan inte riktigt förstå att jag faktiskt har tagit steget och att min efterlängtade resa har börjat!
 
Konsultationen är om 3 veckor så den senaste tiden har jag dragit i högsta växeln för att få bort dom sista envisa jäkla kilona! Visserligen har jag ganska lång tid på mig om man tänker på operationstiden, men jag vill iallafall ha bort ett par kilo till innan konsultationen. Nu är det faktiskt inte så himla många kilon till jag vill ha bort, målet är skrämmande nära!
 
Nu åker jag ju till Turkiet om en vecka, och där är det all inclusive :P Jag har sagt att tänker äta precis vad jag vill, inklusive kolhydrater och godsaker :P Men jag tänker för den delen inte frossa. Mitt mål är att stå still den veckan, för att lyckas gå ner då känns lite omöjligt.
 
Jag tog precis en bild på mig själv i trosor och jag kan faktiskt se en liten skillnad sen förra gången, och det kändes så himla bra! 
 
Nu ska jag strax åka iväg och jobba sista natten innan jag går på 3 veckors ledighet till. Så himla underbart med lite mer ledighet! Jag var ju först ledig i 3 veckor sen jobbade jag dessa 6 pass och nu är jag ledig ytterligare 3 veckor. Dom här 6 passen har vart riktigt jobbiga då jag verkligen har velat vara ledig så det känns himla bra att det här är sista natten! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0