Tröttmösse Onsdag

Herregud vad jag är trött just nu! Jag har jobbat natten, och jag hann bara sova i 1.5 timme innan jag skulle möta upp David och Tessan för att åka till stallet. Väl där var det ju inga problem då man var uppe i varv, men påvägen hem kom tröttheten smygande.

Och nu när vi precis har ätit så känner jag mig mer död än levande. Idag ska hela familjen bädda ner oss och sova tidigt, senast halv 8 ska alla vara nerbäddade.

Ute och rider
 
Dagens middag blev lax i citron och dillsås med potatis och färska grönsaker.
Robin knorrade lite över att det blev lax två dagar i rad, men hade ju kvar färsk lax sen igår, och dessutom så älskar jag lax :P
 
Liten tjej tyckte maten var supergod iallafall <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0