Fredag

Måste säga att det blev väldigt glest med kommentarer på mitt förra inlägg, även ni som jag vet läser min blogg ;)
Men jag förstår ändå er som jag inte känner till, jag läser också bloggar som jag inte vill att de ska veta att jag läser.
Fast nu har jag tappat alla mina länkar till bloggarna jag läste :(

Tyvärr har jag inte hållt mitt löfte till er heller, jag har inte låtit kameran följt med. Men imorgon ska jag verkligen försöka ta tag i det! 

Imorgon fyller föresten min systerdotter Johanna 20år. Det ska vi fira med att gå ut och äta och sen efteråt ska vi eventuellt gå ut på krogen. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med ut, men det lutar åt det iallafall. Det skulle ju vara kul om man fick med sig någon mer ut också, men ah vi får se hur de blir.

Nu idag ska jag åka till Tessan och hårdplugga hela dagen. Och som tack för hennes hjälp så ska jag laga nått riktigt gott med lax hade jag tänkt. Det svåra med att åka till henne för att plugga är att man så lätt börjar prata om en massa annat skit som är så mycket roligare att prata om :P 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser.. flitigt :) Men det vet du :)

2011-11-05 @ 13:37:53
Postat av: Mikaela

Det var från mig :)

2011-11-05 @ 13:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0