Dan före dan

Igår åkte jag runt i halva Sverige för att hitta en present till Robin. Först åkte jag till Uppsala, sen till Barkarby och till sist Enköping, där jag äntligen hittade en! Jag kunde såklart inte låta bli att ge den till Robin redan igår, och han verkade uppskatta den iallafall :) 

Idag blir det julstök för hela slanten. Jag ska storstäda, baka och förbereda mat till imorgon. Fullt upp med andra ord, och frågan är hur bra det kommer gå med tanke på de 2 huliganerna jag har här hemma ;)
Men först av allt måste vi åka till Enköping en snabbis för ett par ärenden. Jag känner redan nu hur trött jag kommer vara ikväll, men det är det helt klart värt. Älskar julen och jag ser verkligen fram emot imorgon.

Sen på måndag är Robin ledig så då förslog han att vi skulle spendera dagen tillsammans i Kista. Shoppa lite, äta ute och gå på ett par filmer. Jag tycker att det låter som en toppenidé, så om det är någon som vill vara barnvakt så är det bara att hojta till ;)

Nej nu är klockan strax efter 9 så nu är det dags att klä på ungarna ytterkläderna och åka iväg.
Hoppas att ni alla får en underbar jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0