Tips till alla småbarnsföräldrar

Idag när jag var på ToysRus så märkte jag att de har lagerutförsäljning och rear ut en massa leksaker!

Helt perfekt eftersom Elina blir 3år imorgon! Dessutom så ringde jag till Christina och tipsade henne med tanke på julklappar till Linus. Så det slutade med att jag köpte en massa till Elina och till Linus genom Christina då hon inte har möjlighet att åka till Barkarby just nu.

 

Så ett hett tips är att åka till ToysRus och shoppa loss inför julen, jag lovar att du tjänar en massa på det!

Här kommer ett smakprov på vad de säljer.

 

Till Elina blev det

 

En vagga till dockan. 100kr kostade egentligen 500kr

 

En cd+dvd spelare, komplett med fjärrkontroll och allt. 70kr

 

En interaktiv bildquiz med touchteknologi som ska lära barnen sammanhang och lösa klurigheter. 50kr kostar egentligen 280kr

 

En bilbana med verkstad. 150kr kostar egentligen 300kr

 

Ett träpussel i form av siffror. 50kr kostar egentligen 150kr

 

En klocka "lär dig klockan" 50kr kostade egentligen 100kr

 

Plus att jag köpte en byggarebob verktygsbänk som redan är inslagen för 70kr. Egentligen kostade den 400kr

Dessutom en scooby doo rumsvakt som också är inslagen för 15 (!!!!) kr egentligen kostar den 190kr!

 

Till Linus blev det

En likadan bilbana och cd/dvd-spelare som Elina fick plus:

 

En polisbil och polisstation med ljud och ljus för 140kr kostade egentligen 280kr

 

Rorri - stuntbil! 150kr kostade egentligen 350kr

 

Powerranger gubbe plus bil. 100kr kostade egentligen 450kr

 

Rorri Bilväska 50kr kostade egentligen 100kr

 

Allt detta köpte jag för 1314kr egentligen skulle det ha kostat 3590!
Det skulle förmodligen ha kostat mer då det egentliga priset på dvd/cd-spelaren inte fanns med på kvittot men nu kostade den bara 70kr så jag antar att vi sparade en del 100-lappar på dom också.
(verktysbänken+scooby doo finns inte med i bild)

 

Så skyna och fynda gott folk! Själv ska jag tillbaka nästa vecka och köpa en massa fina julklappar!







Kommentarer
Postat av: Din älskling

Så jäkla nice Linda. Du förstår inte hur tacksam jag är som slipper irra runt nu i julhandeln...=) Så skönt! Så åter igen TACK!! Min underbara vän!

Den 26 okt ska jag o johan ut till bålsta för att jag ska till tandläkaren. Å han följer ju med för att kunna ta hand om Nova. Kan vi komma förbi då? Vore ju as nice. Dels så kan jag samtidigt hämta hem alla sakerna. Men framförallt vi får ses...=)



Ha det bäst! Puss och kram

2010-09-21 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0