Halvvägs till 50

Igår fyllde jag hela 25år! Helt sjukt när man tänker på att jag redan är halvvägs till 50!

Ja jag har lite ångest över åldern. Jag menar jag kommer inte precis bli yngre, det är precis just nu jag ska vara som allra bäst. Ett par år till och det är inte längre så :S

 

Jag hade iallafall en toppenfin dag. Det började med att Robin kom in och väckte mig vid 10 tiden med frukost på sängen. Han hade gjort räksmörgåsar som var supersmarriga.

Sen så fikade jag en snabbis med Katta nere i centrum innan jag hämtade Elina. Elina var så fin när jag hämtade henne. Hon hade ritar en teckning som present och så sjöng hon "ja må han leva" innan hon gav mig den. Hela mitt hjärta blev alldels varmt <3 Det var överlägset den bästa presenten jag kunde få. Även om Robins inte var så dum den heller :P


Han har köpt en lyxkryssning som vi ska åka på på måndag. Det ska bli så himla underbart att få komma iväg bara han och jag för ett helt dygn!

"Från Stockholm avgår denna dygnskryssning som inkluderar 3-rättersmiddag, frukostbuffé och exklusiv deLuxe-hytt.

Inne på rummet väntar en flaska mousserande och fri minibar med blandad alkoholfri dryck. Hytten är över 15 kvm stor och utrustad med dubbelsäng, soffa, kylskåp, TV, telefon, eget badrum med dusch, air-condition, kassaskåp och ett stort fönster som sträcker sig från golv till tak "

Visst låter det underbart? Den absolut perfekt presenten, näst efter Elinas teckning och sång förstås :P

 

Det är inte så illa trots allt att bli äldre när man tänker efter. Jag satt och kollade på gamla bilder och jag kom fram till att jag blir bara snyggare med åldern :P

Eller vad tycker ni själva?

 

Jag är den lilla saken som ser ut att snart flyga iväg med öronen

 



tillsammans med farmor och farfar

 

Något äldre



 

Nu börjar ögonbrynen komma!

 

 

Ser jag inte lite turkisk ut? Kolla in ögonbrynen!

Fortfarande vildvuxna, nu fick ge sällskap med en näspercing *rys*

 

Här är man tillochmed orakad!

 

H h h h HOCKEYFRILLA

 

Ja det är tur att man lär så länge man lever :P Förstå hur snygg jag kommer att vara om 25år till!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vilket kul inlägg linda och se hur du har förändrats genom åren. Man kan verkligen se hur lika dina döttrar är dig på vissa av korten. Som den när du har den lila tröjan på dig. Elina är så lik dig när man ser dig där.



Fast nog har du varit lika fin alltid. Men det syns ju på dig nu när du är äldre att du är trygg i dig själv. Det ger en annan...ja du vet...energi runt dig. Vet inte hur jag ska skriva det. Du vet när vi var tonåringar och osäkra...det syns också.

Nu är du mogen. Som en blomma som blommar ;)



Låter som du hade den bästa födelsedag man kan tänka sig. Önskar dig och Robin en underbar resa imorgon :)



Varm kram!!

2010-09-30 @ 23:45:20
Postat av: Christina

Haha. Å jag fick vara med på ett hörn :). Det nionde kortet är di så jävla söt på. Å det har jag alltid tyckt!! :D. Lyx med kryssningen!! Hoppas den blev bra. Puss puss

2010-10-05 @ 16:11:31
Postat av: Lisa

2010-10-06 @ 09:41:39
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0