Pluggeri pluggera

Den här veckan har jag haft skollov. Jag kommer ihåg den underbara tiden när skollov verkligen innebar vila, frihet och att kunna göra vad man vill.
Men hur har då spenderat lovet denna gång? Jo med att skriva på mina underbara uppsatser...
Jag kan stolt berätta att jag är nästan helt klar med den största och absolut mest utmanade uppsatsen. Den andra är åtminstone halvklar och den tredje har jag inte hunnit börja på ännu.
Imorgon hoppas jag på att jag hinner skriva klart den andra uppsatsen, och då är det bara en kvar!
Men på lördag blir det inge plugg då jag och Elina ska iväg till Linus på hans kalas. Elina ser fram emot det och tycker att det ska bli spännande. Jag hoppas bara att hon inte säger vad det är i paketet innan han har hunnit öppna det :P
När Robin fyllde år så hade vi pratat massor om att man inte får säga vad det är inne i paketen för det är hemligt.
Men när Robin skulle öppna paketet sa han nått i stil med "hmm undra vad det är" Och Elina säger direkt "det är tofflor" Haha den lilla jäkla skitungen! Men sen när hon kom på vad hon hade gjort så skämdes hon jättemycket, stackarn.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med Elina och hoppas på att det börjar nått bra på tv:n vid 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0