Besviken

Jag fick sms om att jag hade paket att hämta idag från Smultronstället i Bålsta.
Äntligen har mitt paket med inredningsgrejen kommit tänkte jag och skyndade iväg och hämtade det.
Efter att vi hämtade det åkte vi iväg till Jakobsberg för lite shopping och var borta hela dagen.
Jag lyckades faktiskt köpa kläder åt mig själv, 1 par byxor och 2 par tröjor. En klänning till Elina blev de såklart också ;)

Sen när vi kom hem åt vi mat och sen har jag suttit och vilat lite. Sen kom jag på att jag inte har öppnat paketet!
Så jag börjar förbereda för att sätta upp den. När det var klart så öppnar jag paketet och vad besviken jag blev!
Det var Elinas påslakanset som hon skulle få i påskpresent! Jag som verkligen trodde att det var min efterlängtade sak.

Aja det är bara att vara tålmodig och vänta lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0