Vilken början på veckan

Idag hade jag tid på akademiska för en koll på bebisens avvikelser med ultraljud. Så jag ställer klockan och lyckas smyga ut ur rummet utan att Elina vaknar.
Smyger ner för trappan och börjar göra mig iordning. Då ringer telefonen och självklart var det sjukhuset som ringde. Hon sa att det hade blivit en felbokning av min tid och att jag inte kunde komma idag.
Tydligen hade min barnmorska bokat en tid till en barnmorska istället för till läkaren.
Så jag fick en ny tid på fredag.

Oh så ledsen, arg, irriterad jag blev! Jag hade verkligen räknat ner till den här dagen och få se hur våran lilla tjej mår. En lång väntan har det varit och så blev det endå inte av!
Dessutom har jag knappt sovit något inatt pga alla tankar som snurrar runt i huvudet.
Och nu måste jag göra om allting igen *suck*

Så när Elina och Robin kom ner så gick jag upp och la mig i sängen igen, och där stannade jag tills att klockan var 2! Då hade jag blivit på lite bättre humör och när vi bestämde oss för att åka till Barkarby och shoppa lite så kändes det mycket bättre :)
Vi köpte en ny hemtelefon, som verkligen behövdes! Den som vi har nu kan man prata i max 1 minut innan den dör.
Och så köpte vi en digital videokamera. Ska bli så roligt att filma Elina och lilla bebisen. Himla synd bara att vi inte köpte en tidigare. Det hade vart roligt att filma under julen när tomten kom. Men nu har vi en till nästa jul iallafall :P

Så dagen började dåligt med slutade bra, nu är det dessutom snart dags för sängen igen - lovely.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0