Kärlek vid första ögonkastet

Jag skulle ju åka iväg till Barkarby och kika på tapeter så jag bestämde mig för att ta med mig Elina så Robin bara skulle behöva ha Emilia hemma. Innan jag åkte frågade jag givetvis Robin om han ville följa med men självklart var svaret nej. Så jag klädde på Elina och packade in henne i bilen.
Jag hann starta bilen och börja rulla nerför uppfarten när mobilen ringde.
Det var Robin som sa att han ville följa med trots allt :S

Så det var bara att packa Elina ut ur bilen och gå in och göra iordning Emilia och packa skötväskan.
Dessa karlar alltså! Kan de inte bestämma sig för en sak och hålla fast vid det? De börjar ju lika oss tjejer mer och mer ;P

Vi hittade tapeter till vardagsrummet iallafall, men jag är inte 100% säker på om de verkligen kommer passa in.
Men gör de inte det så får vi tapetsera över dom, det är ju bara en vägg så det går fort.
Man kan ju alltid testa sa kärringen som sket i vasken.

Sen till det bästa av allt :D Jag berättade ju om tvålpumpen som jag hittade för några dagar sen som det blev kärlek vid första ögonkastet med, nu är den i min ägo :D
Jag flörtade lite fint med Robin och han kunde inte motstå mina puppyeyes, eller så vet han om att jag hade köpt den ändå? Aja det spelar mindre roll för nu är den iallafall MIN.
Den kommer passa så bra på de nya badrumsmöblerna som jag ska köpa någon gång i framtiden :P

Nu ska vi iväg till min kära mor som bjuder på lasagne. Lyx att slippa laga middag måste jag säga.

Min fina tvålpump <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0