Den 17:onde februari

Kattas kommentar ,som hon skrev på mitt tidigare inlägg, om att det känns precis som om det var en månad sen Elina var nyfödd stämmer verkligen!
Det känns verkligen som om hon alldeles nyss var mini liten. Men idag så blir hon 17 månader! Vart tar tiden vägen någonstans? Nästa månad blir hon 1.5år, hon som alldeles nyss fyllde 1år.
Min bebis växer upp och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Verkligen ångestframkallande!

Tänk att få åka tillbaka i tiden till när hon var en liten plutt, tänk vad mysigt! Ligga med henne på magen och bara mysa.
Nu är hon en galen unge med en helt egen vilja.

Bilden är tagen av Mikaela S

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Linda kul att du frågar..

Ja jag vet vem du menar, det hela i kort historia såå skickade min läkare på vårdcentralen en remiss till övervikts enheten i uppsala ooo jag väntade att få en tid dit men de tog så lång tid ( detta ansökta jag om i juli 08 ) oo sen ringde jag och tjata o fråga hur de gick o så då frågade dom mej om jag skulle kunna tänka mej att opereras o göra alla undersökningar i Norrtälje o jag sa ja så jag gjorde 3 undersökningar där lite olika oo sen hade dom 1-2 månaders vänte tid. Uppsala har 6-9 månader... Det är lite olika sen går jag hos kurator så fick lite extra hjälp på vägen det gick fortare än jag tror..

Hoppas Tessan Lyckas.. Sköt om er o ta hand om isprinsessan :) pusss o kram

2009-02-18 @ 19:18:48
URL: http://idagedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0