Ledig

Idag skulle jag kunna vara hemma ända fram till klockan 17, då ska i träffas och göra färdigt det allra sista på grupparbetet *äntligen* Det kommer bli så skönt att slippa det hädanefter!
Men jag ska faktiskt åka till skolan ett par timmar tidigare för att göra lite i data. Jag har varit hemma från det så pass många gånger nu att jag faktiskt verkligen behöver göra det nu.

Men jag får iallafall några timmar tillsammans med Elina. Jag sitter framför datan och hon springer runt och leker för sig själv. Hon är verkligen så himla fin!

Det är jättefin väder här hemma, solen skiner och det ser nästan ut som sommar när man tittar ut genom fönstret, om man bortser från alla färgglada löv förstås. Så snart ska i ta en långpromenad med hundarna och andas in den friska luften.

Men först tänkte jag lägga ut lite bilder från helgens 2 kalas. Passar på nu medans Elina är upptaget med lekandet.

Lördagens kalas med min sida av släkten

Elina träffar sin lilla kusin Viktoria


Äter tårta för första gången vilket inte alls var så gott


Busar med Tomas


Marie, Betty med viktoria, cicci o fredrik


Jag öppna paket fast jag blundar :P


Jag med Elina och Viktoria


Söndagens kalas med Robins sida av släkten

Marianne, Curre, Hilda och lillemor


Alla de här paketen fick Elina av farmor som sitter där med henne


Och det här var vad som var i. Stolar, bord, liten soffa och matta


Båda dagarna var toppenbra och Elina fick en massa fina presenter som hon älskar! Tack allihopa ännu en gång

Nu blir det inga mer bilder på bra länge

Kommentarer
Postat av: isabel

åhhh...vilka söta saker till hennes rum. Wow..

och vad fin du är på bilden med bebisen..

=)

kram

2008-09-25 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0