Grattis Elina på 1års dagen

Idag fyller mitt hjärta 1år! Tänk vad tiden har gått fort. För precis ett år sen hade du precis kommit till mig och var så liten så liten. Nu är du stora tjejen som springer omkring och har humör som ja vet inte vad.
Alla har jämt sagt till mig att tiden går så fort när man har barn, och det stämmer verkligen. Det här året har gått så fort och jag kan bara tänka mig att de framtida åren kommer gå minst lika snabbt.
Mamma älskar dig hjärtat glöm aldrig det


Jag fyller 1år idag!


Då får man öppna paket


Fast det är nästan roligare att sitta på dom


Jag leker med nya roliga leksaken


Och den här var också rikigt rolig


Den här kommer jag driva mamma till vansinne med :P


Jag älskar mina nya leksaker


En rolig hammare att banka med


En supercool saccosäck fick jag också


Den var faktiskt jätterolig


Ute på min födelsedag och allt


Till middag fick jag korv och makaroner som jag älskar


Efter maten kom mormor förbi och gav mig en tidig present, resten får jag på lördagens kalas


Sen fick jag glass i eftrrätt - det var supergott!



Det första året är nu förbi så nu ser vi fram emot alla kommande åren.

<3

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad underbart söt hon är!!Hon måste ha fått mer hår sen jag träffade henne sist?

Ett år går verkligen fort... Men vilket år det har varit :)

2008-09-18 @ 00:24:42
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Gratta lill stumpan i efterskott från mig och Henric. Grattis (visste inte att det var igår hon fyllde jö)

2008-09-18 @ 11:08:22
Postat av: Maria

så fin hon är!! =)

2008-09-19 @ 09:33:02
Postat av: isabel

Fan vad söt hon är....Grattis i efterskott

2008-09-21 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0