Rickards och morsdag

Igår var jag på fest hemma hos Katta. Jag kom dit vid halv 10 efter att ha försökt lägga Elina i en timmes tid.
Väl där var det riktigt roligt. Vi satt och pratade och kollade på lite schlager. Det var jag, Robin, Eken, Christine, Katta, Maria, Sara och Henrik. Vid halv 12 tiden så åkte vi alla, förutom Robin och Eken, till Rickards.
Det var faktiskt riktigt kul. Jag dansade nästan hela tiden och det var så roligt! Jag älskar att dansa och hade glömt lite hur otroligt kul det är. Det är verkligen därför man går ut, för att dansa till bra musik.

Så det här måste vi göra om, fast då åka in till stan, det skulle vara riktigt roligt! För egentligen är Rickards verkligen inge bra. Samma människor som går dit hela tiden och enligt mig kanske inte de roligaste människorna precis.

Det hade gått bra för Johanna med Elina också. Hon hade bara vaknat en gång och gråtit i ca en halvtimme innan hon somnade om. Det var verkligen skönt att höra.

Och så idag så var det min allra första morsdag. Jag hade ju beställt frukost på sängen men det blev inte så för att jag vaknade tidigare än vad Robin gjorde så jag gick upp då. Men istället så överraskade Robin mig genom att komma med en räklandgång till frukost/lunch och ett lottopaket plus en orkideé som jag alltid har velat haft. Jag blev verkligen jätteglad och kände mig riktigt uppskattad. Sen myste vi ordentligt medans Elina sov middag :D
Så min morsdag var verkligen lyckad.

Nu ska jag avsluta kvällen i soffan med min snarkande gubbe innan jag kryper till sängs. Hoppas er helg har varit lika lyckad som mig.

Tack älskling, du är bäst!
image267

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0