Elina 8 månader

Idag blir min lilla bebis hela 8 månader. Får man fortfarande kalla henne för bebis föresten? Hon börjar ju bli riktigt stor nu. Klättrar omkring och säger mamma hela tiden.

Idag kommer min mamma ner och hälsar på också. Jag ringde henne precis och då berättade hon att där hon var nu så snöade det. Helt otroligt det är den 17 maj och det snöar, det ska inte vara såhär. Aja Sverige i ett nötskal.
Det ska iallafall bli kul att hon kommer ner, men tyvärr åker hon upp igen redan på tisdag så hon är inte nere så länge. Men det är bättre än ingenting iallafall. Elina måste ju få träffa mormor lite grann så hon inte hinner glömma bort henne mellan varven.

Igår var jag hemma hos Christine och kollade på film. Fast som vanligt pratade vi medans filmen gick i bakgrunden. Det är alltid mer givande att sitta och prata än att kolla på film. Vi kom på 2 saker som vi måste göra. Så nu har vi en del att stå i =) Jag hade föresten bakat en mintkladdkaka dagen till ära som vi satt och tuggade på. Måste säga att jag tyckte att den var supergod! Så blev det lite kvar som jag skickade med Robin när han gick iväg till Putte och kollade på hockey,  jag tror att de gillade den förutom Eken som inte tyckte om mint, eller nått sånt.

Nu ska jag gå upp till Ica och handla mat tills ikväll. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska bjuda mamma på.  Funderar på att göra ört och vitlöksspäckad fläskfilé med dragonsås och potatisgratäng och en fräsch sallad till det.

Fast först ska jag och Elina gå ut med hundarna i regnet.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: christine

haha. Ja vi har en massa saker att fixa gumman.... =) Du måste hjälpa mig med båda... Men den ena grejen tjänar du lite pengar på å den andra kanske lite roligare umgänge... *tssss* Haha. Miss you! Call me later alligator. :¤ Puss

2008-05-20 @ 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0