Det blev inte som det var tänkt

Det blev inte så som vi hade planerat idag. För en timme innan vi skulle åka iväg ringde Robin och sa att han var tvungen att jobba över till klockan 10 ikväll. Hur trist som helst nu när man för en gångs skull hade planer.
Men det är ju bra för ekonomin att jobba över så egentligen ska jag väl inte klaga. Vi får helt enkelt ta Ikea imorgon istället.

Så nu är jag och Elina ensamma hemma hela kvällen. Vi har precis ätit mat. Jag åt pasta med pasta sås och Elina fick kokt tomatfisk med pasta och gröna ärtor. Jag tror att min mat var lite godare faktiskt :P

Nu ska vi busa lite och kolla på tv sen så är det snart dags för kvällsgröt och sen ska Elina sova.
Själv kommer jag vänta på att Robin ska komma hem så man kan ses lite innan vi måste gå och lägga oss.


Ikväll är det vi 2 som gäller
image236

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är underbara! Mamma Linda ..du är underbar ! Jag älskar bilden..it's real love ...verkligen äkta kärlek..så jäkla fint att jag sitter och bölar...love '/ maria

2008-05-07 @ 19:35:48
Postat av: Anonym

Maria - ja det är äkta kärlek. Starkare finns inte

2008-05-07 @ 22:00:53
Postat av: Isabel

åh, vilken mysig bild på er =)

2008-05-08 @ 19:51:36
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Gud så gulligt kort :)

2008-05-08 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0