Så var det över

Nu är julen över, på nått sätt känns det som om den inte ens har börjat? Kanske för att jag inte firade nått med min familj då alla är i Thailland. Iallafall så slängde jag ut granen idag, så himla skönt! Nu kan inte Elina slita i alla kulor hela tiden och driva mig till vansinne ;)
Julafton var mysig iallafall. God mat och bra sällskap, det ända som var tråkigt var att Elina var sjuk. Men det var först i slutet av kvällen som det märktes. I början hade hon alvedon i kroppen så då var hon pigg.

Tomten kom med en massa klappar till Elina. Hon gillade klapparna men absolut inte tomten, han var läskig!
Efter att tomten hade gått så öppnade hon paket efter paket. Men plötsligt så ville hon inte alls öppna ett paket som hon hade fått, och till slut så märkte vi att det var tomtar på presentpapperet det var därför hon inte alls ville ha den :D

Det var en bra dag iallafall.

Man måste bada på julafton


Sitter på mina paket hemma framför granen




På väg till farmor i jackan som jag fick av Tant Carro


Jag och farmor - Blondie är vi allihopa :D


NÄ mamma jag tänker INTE se söt ut på korten :P


Oj tomten kommer


Fick syn på tomten och jag gillade det inte!


Men jag fick en massa paket iallafall


Oj vad skoj


Rycker och sliter


Hemma igen provade jag min nya docksulky


Leker med mitt nya kök,  nån som är hungrig kanske?


Kommentarer
Postat av: Maria

oh va fin hon är !!!! .. haha speciellt på bilden där hon inte tänkte vara fin ... =D

2008-12-26 @ 20:22:56
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Katta

Så fin hon var på julafton!!

Synd bara att hon var sjuk, men nu är hon ju iallafall på bättringsväg och kan snart njuta av sina julklappar! :)

2008-12-28 @ 20:47:10
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0