Så var det det där med höga krav

Jag har prov i företagsekonomi imorgon. Sista provet innan betygets sätts för A-kursen och jag känner att jag absolut inte kan så mycket som jag skulle vilja. Det här provet går ut på att kunna räkna ut en massa, TB1, TTB1, TB2, nollpunkten, marginalprocent, marginal i st och massa sånt. Man ska också kunna ställa in allting i fina diagram och det är inte min starka sida. Jag och Excell kommer inte riktigt överens.
Fan jag hatar att känna mig oförberedd inför ett prov. Men jag pluggar men det är så mycket och så svårt att få in allting till 100%.

Jag kan vinka farväl till mitt Mvg för den här kursen, fan det känns för jäkligt. Men får jag Vg kanske jag ska vara glad för det också?

Jag har ingen lust att skriva provet imorgon och det är inte ofta jag känner så.

Kommentarer
Postat av: mogLi

man kan alltid göra omtenta eller? lycka till!

2008-12-05 @ 10:22:12
URL: http://mogli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0