Så typiskt

Elina sov jättedåligt inatt, hon vaknade hela tiden och grät. Sen på morgonen kändes hon varm så jag gav henne en alvedon. Då blev hon genast mycket bättre så jag bestämde mig för att åka ner till centrum och utnyttja en rabattkupong som går ut imorgon, halva priset på en valfri vara på Lindex måste man ju utnyttja.
Det tyckte Katta också, så hon mötte upp oss i centrum. Tyvärr hade inte Lindex Elinas storlek i de regnkläderna jag hade tänkt köpa så vi åkte till Barkarby och Jakan istället. Väl där märkte vi att de inte heller hade hennes storlek, men jag köpte storleken över istället. Hellre lite för stort än lite för litet.

Sen när vi kom hem igen var Elina supergnällig. Hon ville inte alls ha någon mat, inte ens clementiner som hon annars brukar vara helt galen i. Så jag tog tempen på henne och det visade sig att hon hade 39.15 i temp.

Nu har hon fått alvedon igen och är mycket piggare. Men jag lovar att hon kommer bli riktigt sjuk lagom till julafton precis som förra året. Jag vill inte det, det vore så typiskt! Jag hoppas iallafall på att hon ska hinna få bort febern tills dess.

Men jag fick iallafall tag i regnkläderna :) Nästan en sån här jacka köpte jag

Och såna här byxor


Kommentarer
Postat av: Maria

naaaw lill skitan .. hoppas hon slipper det där nedrans febern snart!! va söta regnkläder .. :P

2008-12-22 @ 20:48:57
Postat av: Katta

Stackars liten!!

Hon känndes ju inte så varm när vi var i Jakan... Hoppas hon blir bra snabbt nu.

2008-12-22 @ 21:09:07
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0