SjukHelg

Emilia blev sjuk på torsdag kväll, först trodde jag att det var ögoninflammation men det visade sig sen att det var en förskylning så hon har haft feber hela helgen :( Men hon har vart hur snäll som helst och inte gnällt det minsta, min stora tjej! 
 
Så i helgen har det inte blivit så mycket gjort. Jag och Robin besökte Mall of Scandinavia en snabbis, och herregud vad stort det är! Där ser jag fram emot att shoppa en massa kläder sen när svullnaden har gett med sig. 
 
Sen igår var jag hemma hos Carro några timmar, så himla skönt att komma hemifrån en stund! Och idag var jag och syrran iväg till Enköping ett par timmar. 
 
Resten av helgen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Det har väl inte gjort så mycket egentligen då det endå har varit skräpväder, men det hade ju varit kul om vi faktiskt hade kommit iväg till Naturhistoriska museet som vi hade planerat, får se om vi kanske kommer iväg dit nästa helg?
 
Från det ena till det andra... Vet ni hur sugen jag är på att bygga hus?
Jag kollar på hemnet minst en miljon gånger per dag, men inte kommer det ut någon tomt inte! Eller jo, men inte där vi kan tänka oss att bo iallafall. Jag var och frågade arbetarna som jobbar vid Viby äng om dom håller på att göra nya tomter där. Men enligt dom så kommer dom själva bygga upp villor där för försäljning och alltså inte sälja enbart tomter. Att det ska vara så svårt att få tag i en tomt? Och nej, nu tänker jag inte köpa ett hus som inte känns 100% rätt! Jag vill bygga mitt egna och själv få bestämma över allt! 
 
Så om det är någon som känner till en tomt i ett bra område får ni gärna säga till :)
 
Andra advent idag, så det passar väl bra med en bild på Emilia när hon var en liten tomtenisse :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0