Måndag

Eftersom ungarna är magsjuka och Robin jobbade kväll idag så var det bara jag som skulle ha middag. Så jag gjorde ratatouille med kyckling. Så himla gott, nyttigt och enkelt. 
 
Jag hade egentligen tänkt göra carnitas då jag har varit sugen på det länge nu men det känns inte som om det passar med magsjuka i huset.
 
En massa grönsaker till ratatouille, hade i extra vitlök bara för att.
 
Jag lät det koka ihop ordentligt i 1.5 timme 
 
Tillsammans med kyckling blev det supergott
 
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Elina och kolla på big brother. Det känns som om alla mina försök till att undvika att bli smittad kommer vara förgäves nu när jag kryper ner där... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0