Pyjamasparty

Idag har vi städat och röjt (igen) inför visningen imorgon. Herregud vad skit man samlar på sig egentligen, jag riktigt fasar inför packningen då vi faktiskt ska rensa bort allt skit och inte bara ställa undan allt :P

Och nu på kvällen hade jag lovat Elina att ha ett litet pyjamasparty. Jag undrar verkligen hur jag tänkte där med tanke på att vi faktiskt har en husvisning imorgon? Jag antar att hon frågade mig i ett svagt ögonblick och nu fick jag stå för det. Som tur var nöjde hon sig med att bjuda in Ossian och Viktoria. 

Så just nu är det 4 galna ungar här hemma som springer runt i pyjamas och skriker. Kl 19 är det filmdags (öronmys för en slutkörd mamma) och efter det börjar det bli dags för hemgång.
 
 
Rent åldersmässigt skulle alla de här barnen kunna vara mina. ISåfall skulle Elina och Ossian vara tvillingar på 6år, Viktoria 5år och Emilia på snart 4år. Herregud vad glad jag är att det inte är så, jag skulle aldrig orka med 4 barn.

Jag skulle definitivt tappa förståndet helt
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Hur gick visningen igår? :) :)

2013-11-25 @ 14:14:31
Postat av: Mikaela

Så fin bild =P Jag beundrar dig så mycket för hur du alltid bjuder på dig själv! :)

2013-12-01 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0