Dublin

Jag och Robin var ju i Dublin för en månad sen, den 24 - 27 oktober. Det var underbart att få komma iväg med bara honom och få tid till att göra precis vad vi ville utan några som helst krav. Tyvärr var det ganska dyrt att både äta, dricka och göra saker och med tanke på att vi precis hade köpt ett hus så kände vi att vi inte kunde göra av med allt för mycket pengar.

Dublin var iallafall underbart, trevliga människor och jag är förvånad över hur alla människor träffas ute på puben. Gammal som ung satt ute och drack öl, herregud vad de drack öl!
 
På väg
 

Mycket godare än all jäkla Guinness :P
 
Robin på skräckmuseet
 
På hotellet
 
 
 
 
Det var många som var utklädda till Halloween
 
 
Jag har inte så många kort därifrån, och de flesta korten jag tog blev dåliga, men det är väl inte hela världen egentligen. Jag önskar iallafall fler såna här resor tillsammans med Robin 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0