Måste åka utomlands

Ni anar inte hur mycket jag längtat efter att få åka utomlands just nu. Det drar i varenda liten cell i min kropp och det blir inte bättre av att båda ungarna tjatar om att de vill åka till Thailand på semester.

Bodil är så söt när hon lägger sina små knubbiga händer på mina kinder, tittar mig rakt in i ögonen och säger "åka till thailand på semester" samtidigt som hon gör puppy eyes
Hur ska man kunna neka en sådan liten tjej till att åka? Speciellt eftersom hon alltid börjar gråta när man säger att vi inte kan åka nu.

Jag är inte så svårövertalad men det är värre när det kommer till Robin. Han vill inte lägga dom pengarna på en resa, inte nu med tanke på att vi blev lurade på en ganska stor summa pengar av de där jäkla idioterna till snickare, visst de säger att vi ska få tillbaka pengarna... men det tror jag inte ett skit på. Vi har dessutom precis betalat tillbaka skatten som var på 40.000kr 

Så Robin tycker att vi inte ska åka iväg på en längre semester nu, men jag vill! Åh vad jag verkligen vill! Jag har ju ett par månader på mig att övertala honom och jag hoppas verkligen att det inte är nått mission impossible ;)

 Inte så konstigt att vi längtar tillbaka



Folk som säger att barn inte får ut någonting av att åka utomlands vet inte vad de pratar om. Även små människor uppskattar att få tid tillsammans med familjen, sola, bada och äta god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0