Nästan så att jag har lust att plocka fram rakapparaten

Så att jag slipper det här hemska håret! Jag trodde att det skulle kännas bättre efter några dagar när jag hade vant mig, men det känns faktiskt bara värre och värre.

This is so not me.

Men eftersom jag färgade mig så många gånger förra veckan så vet jag inte om jag vågar färga det en gång till. Jag har redan fått sår i hårbotten pga all färg så jag är lite nojjig att mitt hår skulle lossna om jag slängde i ännu mer färg. 

Man kanske ska ta och köpa sig en mössa och gå Robin-style? Mm det tåls att tänkas på

Årets diss



Kommentarer
Postat av: Christina

Shit, värsta kyckligen ju...=( Alltså, det är ju inte JÄTTE FULT, men ja, du kanske ska färga om så småningom. Men som du säger, vänta ett tag. Hur kunde det gå så fel då? Var ju typ som när jag missfärga mitt hår. Å var tvungen att klippa av allt. Sånt där är aldrig skoj. =(

Hoppas du kan fixa det snart så du trivs med dig själv igen :)

Puss

2011-08-24 @ 15:48:15
Postat av: Linda

Åh jag vet :( och jo det är verkligen jättefult! Jag ska nog färga det till helgen, ramlar håret av så gör det :P

2011-08-24 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0