Den första snön

Imorse när jag och Elina kollade ut genom fönstret möttes vi av en massa snö! Elina blev överlycklig och ville kasta sig ut på en gång, att hon bara hade pyjamas på sig gjorde tydligen ingenting.

 

Jag tänker inte klaga om hur hemskt det är med snön, hur kallt det är och att jag vill ha sommar.

Jag kommer fokusera på hur roligt jag och Elina hade det när vi gick ut och lekte i snön. Vi lagade mat, kastade snöbollar och gjorde en snögubbe.

 

Det är så himla mycket roligare med snö när man har barn. Man får se skymtar av världen ur ett barns ögon <3

Överlycklig i snön

Årets första snögubbe

Lycka


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Helt rätt inställning Linda :)

2010-10-22 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0