1 månad idag

Idag blir minstingen i familjen hela 1 månad gammal! Fast på nått sätt känns det som om hon alltid har vart här hos oss. Det är konstigt hur fort man vänjer sig så att det känns som om det alltid har vart så.
Lilla Emilia är hela 1 månad, tänk hur fort tiden går!

Jag har ingen aning om hur mycket hon väger eller hur lång hon är för bvc har glömt bort oss. De var ju här för ett par veckor sen på hembesök för vägning och de sa att de skulle ringa om mer tider men det har de inte gjort. Så imorgon får nog jag ringa dom för hon måste ju in på 1 månadskontrollen iallafall.
Det ska bli roligt och se hur mycket hon väger nu.

Sen så är det ju alla hjärtans dag idag, är det meningen att man ska fira det? Jag tog det iallafall som en ursäkt för att köpa hem ost och kex :) Så snart ska vi kolla på New moon och kexa lite. Elina älskar ju det så hon kommer bli himla glad iallafall.

Igår var jag och Katta och såg Grease inne i stan och det var så himla bra! Jag blir så lycklig och glad när jag är iväg och kollar på sånt. Jag vet inte varför men musiken, dansen, stämmningen ja allting får mig att må så bra. Nästan som ett barn på julafton :P Jag kan absolut rekomendera er att gå och se på den.

Nu är det dags att slå på rullen och duka fram lite ost och kex innan jag blir allt för trött. Hoppas ni alla har haft en underbar helg!


Ligger på mage och tränar lite


Dreggel


Ligger och funderar


Sötis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0