En otroligt seg helg

Aldrig har jag väl tidigare vart så glad över att en helg är över som den här gången.
Helgen har bara vart lång och tråkig. Inte för att det blir bättre av att det är vardag heller men det försöker jag att inte tänka på.
Jag blir verkligen knäpp och demprimerad av att bara gå hemma hela dagarna och inte ha nått att göra. Jag saknar att jobba eller plugga något otroligt!
Foglossning är verkligen inte roligt någonstans, och efter det här barnet blir det bannemig inga fler!

Det ända roliga som hände i helgen var att vi var på skogsknopp. Elina tyckte att det var superskoj och hon pratar en massa om vad som hände och så leker hon björnen sover här hemma som de gjorde också. Mitt lilla skogstroll :)

Imorgon kommer besiktningsmannen hit och ska besikta huset innan vi köper det. Så idag ska jag storstäda hela huset så man slipper skämmas när han kommer hit och vänder upp och ner på allting. Då har jag något att göra iallafall, fast jag gruvar mig för jag vet hur ont jag kommer ha sen.
Men det ska bli väldigt spännande att höra vad han har att säga om huset, om han hittar några fel eller inte.
Synd bara att det är så dyrt, 6000kr för ett par timmars arbete. Hm ja det kanske är besiktingsman man ska bli?

Men först ska jag ta en smörgås och ett glas mjölk, så att jag orkar med ;)

Elina skogsknopp


Nästan alla bilderna har Elina handen nere i hinken och äter blåbär


Hoppar på stockar


Äter smörgås


Ritar vad man har hittat ute i skogen


Gör en cirkel av kottar - spännande


Utforskar trädgrenar


Springer och leker kurragömma


Kommentarer
Postat av: Katta

Ser ut som ni hade det riktigt mysigt i skogen :)

2009-09-07 @ 12:47:21
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

naaa gulle gumman :D det e verkligen härligt att va ute i skogen med ungar :D

2009-09-07 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0