Egypten?

Jag har suttit och kollat lite resor mest hela dagen i skolan. Egentligen skulle jag ha hållt på med transaktioner i administrations programmet men jag fastnade bland alla resor :)

Jag är lite sugen på att åka till Egypten. Jag har läst en hel del om det och det verkar vara helt underbart!
Åka ut i öknen och övernatta där en natt och dagen därpå åka ut och snorkla och simma med delfiner.
Vatten är glasklart och man kan se hur långt som helst.
Men frågan är om jag verkligen skulle våga eftersom jag är så himla rädd för hajar och sånt :P

Jag var lite inne på att kanske åka till Gambia i Afrika också, men det var en hel del negativt med det så jag ångrade mig ganska snabbt.

Är det någon som har vart i Egypten och kanske vill berätta om hur de upplevde det? Hurghanda är det som vi funderar på iallafall.

Föresten trodde jag att jag skulle jobba idag mellan halv 4 och halv 11 så jag åker till jobbet men väl där så fick jag reda på att jag inte ens skulle jobba. Fan det är andra gången det händer! Hur kan man vara så klantig egentligen?
Men ingen är gladare än mig över att få vara ledig! Nu hinner jag ju göra läxan istället :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Gunnars sambo Mia ( nova , noel och nellys mamma) har varit där och ska tillbaka sista mars.

2009-02-19 @ 19:44:59
Postat av: Mikaela

Det jag har hört om egypten är att det är jättefint men lokalinvånarna ska tydligen vara skitdryga och jobbiga? =P



2009-02-19 @ 22:03:13
Postat av: Söder

Egypten är grymt! Snorklingen, solen, vackra vyer ja det är verkligen toppen till en bra peng. Maten är kontinental så det är inte alltid tipp topp men det finns ju alltid pizza man kan käka :)

2009-02-21 @ 12:30:41
Postat av: carran

Tyckte att det var någon som klagade på att jag inte uppdaterade min blogg speciellt ofta.. vem e d nu som inte gör det va lipar =p

2009-02-21 @ 22:10:43
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0