Och så är det fredag igen

Tiden rusar iväg och nu är det helg igen! Det känns som om helgen inte ens hinner avslutas innan det är helg igen. Det är väl inte så konstigt egentligen då alla mina dagar ser likadana ut, eller nästan iallafall.

Jag kom hem för ett tag sen efter att ha vart i Fagersta och hämtat Ascha. Hela dagen gick åt det och nu är det mörkt och tyst ute igen. Just nu sitter jag och väntar på att Johanna ska komma, hon hade tråkigt hemma så hon bestämde sig för att spendera helgen hos mig. Hon borde vara här snart och då ska jag börja med middagen. Tonfisksallad åt mig själv och nått annat gott till Johanna.

Imorgon får vi se om det kommer över några kompisar på kvällen. Det skulle vara skoj att träffa lite folk och göra nått. Annars får vi se vad vi hittar på, tänker inte sitta hemma hela helgen och inte göra någonting iallafall.


Elina blir verkligen galen av att jag sitter här. Hon tycker jag är skittråkig och hon är inte precis försiktig med att visa vad hon tycker och känner - min lilla monsterbebis
Så det är väl lika bra att göra som hon vill och ägna all uppmärksamhet åt henne.

Busungen
image46

Go o Glad
image47


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud hon är så underbart söt! Älskar minen på sista bilden!

Du borde ta och variera dina sallader lite tycker jag :P

2008-02-08 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0