Ny design

Nu äntligen har jag en fin blogg att skriva i. Förtjänsten är inte min utan Mikaelas, hon har gjort hela designen och jag är supernöjd! Vad tycker ni andra om bloggen, visst blev den fin?
Tack så mycket för hjälpen Mikaela! Vill ni in och kika på henne finns hon på http://mikaaaelaa.blogg.se/

Jag har precis kommit hem från bvc. Nu väger Elina 6255gram och är 62cm lång. Hon växer så det knakar och jag hinner som vanligt inte med. Sköterskan var jätteimponerad över hur mycket Elina kan och sa att hon ligger långt före i utvecklingen än vad hon egentligen ska. Jag tycker det är jätteroligt att hon är så framåt som hon är samtidigt som det är jobbigt. Lägger jag ner henne på golvet ligger hon inte stilla längre utan hon hasar sig runt överallt och drar i sånt som ser skoj ut. Och hon är bara fyra och en halv månad gammal, vart ska detta sluta?
Men jag är självklart jättestolt över henne, min lilla fisgris.

Idag ska jag och Katta gå iväg och träna step vid 7 ikväll. Ska bli jätteskoj, får bara hoppas på att vi får varsin stepbräda så det inte blir som förra gången när vi fick göra det på en matta. Men den här gången ska vi vara där en halvtimme före så då borde vi få en. Vi tränade igår också och jag har faktiskt ingen träningsvärk som jag trodde att jag skulle få. Jag känner av lite i rumpan men annars ingenting.

Nu ska jag hämta lite gott mineralvatten och krypa upp i soffan och njuta över lugnet när Elina ligger och sover


Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vill också ha en fin och lite annorlunda design!

2008-02-06 @ 15:31:43
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Maria

skitsnyggt :) ..ps..ny blogg ds Maria

2008-02-06 @ 17:19:34
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Isabel

åh...verkligen jätte fin.
Och söta söta Elina. =)

KRAM!

2008-02-06 @ 19:18:13
Postat av: Mikaela

Jag är så glad att u vart nöjd :D

2008-02-06 @ 20:24:00
Postat av: Helene

Jättesnygg design, och kul att mötas av söta goa Elina när man kommer in på bloggen.

Ha en fortsatt bra dag.
Massor av kramar!!!!!

2008-02-07 @ 09:20:15
URL: http://darkflyers.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0