Den största sorgen av dem alla

En av mina närmaste vänner ligger just nu på sjukhuset och ska föda sin dotter. Det borde vara den lyckligaste dagen i hennes liv men livet ville henne annorlunda. Hennes dotter är för liten för att klara sig utanför magen.
Jag kan inte ens försöka förstå det som hon går igenom, varför skulle det här hända henne?

Ett barn som kommer till världen helt chanslös, vad är meningen med det?

Det är inte såhär det ska vara. Man ska inte behöva gå igenom en sån här sak.


Var inte arg lilla mamma
Jag var tvungen att gå
När någon klippte banden
Orkade inte mitt hjärta slå

Älskade pappa
Mitt liv blev så kort
Ta hand om varandra
När jag flyger bort

Jag vet att ni gråter
Och det finns ingen tröst
Men lyssna till era hjärtan
Och ni kommer höra min röst

Jag finns inte bland er
Men jag finns ändå
Jag hör era böner
Och älskar er så

Kommentarer
Postat av: Katta

Men Nej!! Stackars C! Synd att det inte han gå åtminstone 3 veckor till...

2008-08-23 @ 23:10:17
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

jag skakar i hela kroppen när jag läser om det här!!

2008-08-24 @ 02:45:47
Postat av: Frida

tårar

2008-08-24 @ 20:17:57
Postat av: Isabel

usch vad fruktansvärt



Fick nyligen veta att en bekant till mig förlorat sin bebis i magen när hon gått över 16 dagar..

=(

bara det är ju fruktansvärt, och sen föda fram det döda barnet. Ofattbart!!!

Blir så ledsen...

2008-08-25 @ 20:21:58
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: Carro

Tack snälla Linda för allt stöd i det här... gråter som en tok när jag läser dikten... den va grymt fin... och ja livet är så jävla orättvist!

2008-08-27 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0